Porady zdrowotne
Saturday September 22nd 2018

Najlepsze źródła witaminy B12

Uczucie ciągłego zmęczenia, kiepska odporność na stres i ciągłe zmęczenie mogą być głównymi objawami niedoboru witaminy B12. Zauważając u siebie takie objawy, warto wprowadzić większą ilość tej witaminy do swojej codziennej diety, wykorzystując w tym celu odpowiednie produkty spożywcze bądź wspomagając się Vegavitem. Gdzie zatem tej witaminy jest najwięcej?

Produkty pochodzenia zwierzęcego

Przede wszystkim różnych gatunków mięso, jaja, sery żółte oraz jakościowe wędliny. Spora ilość witaminy B12 znajduje się też w szczupaku oraz wątrobie. Jej mniejsze ilości można pobierać z mięsa innych ryb – makreli, śledzi bądź pstrągów.

Przetwory mleczne

Dobrym źródłem witaminy B12 będą także przetwory mleczne. Osoby mające niedobory tej substancji powinny zatem jak najczęściej sięgać po sery twarogowe, śmietanę, kefiry bądź jogurty naturalne. Warto także pić po prostu mleko, które ma przy okazji sporo wartościowego białka i wiele innych składników odżywczych.

Suplementy diety

Osoby, które z pewnych powodów nie mogą bądź nie chcą spożywać wspomnianych wyżej produktów, zawsze mogą zastąpić je jednym preparatem Vegevit. Już jego jedna tabletka w pełni pokrywa dzienne zapotrzebowanie na witaminę B12.

Related Tags:

More from category

Choroby trzustki – objawy, przyczyny, leczenie
Choroby trzustki – objawy, przyczyny, leczenie

Wśród ludzkich narządów, bez których organizm nie może funkcjonować, wymienić należy trzustkę. Bierze ona [Read More]

Interesting Sites

    Archives